Z powodu zawieszenia działalności gospodarczej z dniem 1-10-2018 r. sprzedaż programów została wstrzymana do odwołania.
Zamówienie na nasze programy można złożyć przesyłając e-mail na adres ajt@ajt.com.pl
Prosimy o podanie wersji programu (jednostanowiskowa/sieciowa, Faktor, Faktor M itd), danych potrzebnych do wystawienia faktury VAT, adresu na jaki należy wysłać program oraz telefonu kontaktowego. Zamawiając pocztą lub faksem można posłużyć się formularzem zamow.doc, zawartym w wersji testowej programu.
Wszystkie programy wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, priorytetową przesyłką pobraniową, najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu otrzymania i potwierdzenia zamówienia.
W tym przypadku w ceny podane w cenniku wliczone są koszty wysyłki.
W skład przesyłki wchodzi program na CD, instrukcja oraz faktura.
Możliwa jest również wysyłka po otrzymaniu wpłaty na nasze konto bankowe oraz skorzystanie z usług kuriera innego niż Poczta Polska (na koszt zamawiającego).
W takim przypadku prosimy o kontakt w celu ustalenia przebiegu transakcji.